5 Şubat 2011 Cumartesi

HAYATIM DİZİ


Artık dizilere boğulmuş bir toplum içinde yaşıyoruz. Nereye gitsem dizi konuşuluyor. Ben izlemiyor muyum? Tabii ki izliyorum… Öyle bir geçer zaman ki, Fatmagül’ün suçu ne, küçük sırlar, muhteşem yüzyıl, şüphe… Bunlar sürekli izlediklerim. Bir de arada bir takıldıklarım var, can sıkıntısından…
Kötü kadın Carolin, Ali’yi Cemile’den çalan, bebiş Osman’a tokat atan, Ali’yi aldatan, herkesi birbirine düşüren… Ama bir türlü başına kayalık düşmeyen :P


Kurban Fatmagül, kaç kişinin tecavüzüne uğrayan, Mustafa tarafından terk edilen, susmayıp beynini yiyen Mukaddes, ona aşık olan Kerem, tabi saftoloz Rahmi, tam nikah masasına oturan Meltem’i arayıp hayallerini yıkan (daha önce aklın nerdeydi kızım ya??)


Politik davranmaya çalışan, ama yüzüne gözüne bulaştıran İpek, annesinin katilini arıyor, ama herkes şüpheli durumda. Herkes ona ipucu veriyor güya, ama asıl amaç çıkar. Bir öğretmen olarak İpek daha zeki olması gerekmez mi? Kim nereye çekerse, o oraya savruluyor… Bir tek o uçuk Meltem olduğu gibi davranıyor sanki..


Sümsük Su, bu kıza bir gıcık oluyorum, bir gıcık oluyorum inanılmaz. Carolin bir,  Su iki… İnsan illaki biriyle çıkması mı gerekiyor? Demir ona sırt çevirir çevirmez hemen Çet’e koşuyor. Aslında Demire aşık, onu biliyoruz zaten. Ama Demir de kız gibi davrandığı için bu ilişki asla olmayacak. Kaprisli ve inatçı davranıyor. Oğlum, insan sevdiği kıza sürekli öyle davranır mı ya? İşte böyle kaybedersin… :P Ama aslında isabet bile olmuş, o hatunla ömür geçmez.. mıy mıy mıyyyy

Kurnaz ve muhteşem Ayşegül, o ne öyle ya… Kız dıştan bakıldığında kötü, ama özünde merhametli ve sevgi dolu…. Onun o entrikaları beni çok mutlu ediyor valla.. Çet’e takık, Su ya düşman, Demir yeni yandaşı, Heves onun dalga konusu ve bu aralar kara liste ye düşmüş bulunuyor (ee, insan hiç arkadaşının hoşlandığı adamla birlikte olur mu?? Olmadı ama), Memo onu insana döndüren tek kişi, ona davranışı, ablalığı çok hoşuma gidiyor..

Pislik Hürrem… Yoksa Mahidevran mı? Yazacak bir şey bulamıyorum… İkisi de birbirinden beter…

Diziler ne kadar da hayatımızın içinde değil mi? Yazdıkça anladım, bende baya bir izliyormuşum...

2 yorum:

  1. aynı dizileri izliyoruz:) ama artık küçük sırlardan sıkılmış durumdayım sırf kostümler için izliyorum.Favorim öyle bir geçer zaman ki onun bölümlerini heycanla beklerken diğerlerini başlamışken devam ettiriyorum sanırım.Akasya durağı diye bir dizi var neden bu kadar izlendiğini çok merak ediyorum kanal d yi ne zaman açsam o var :8 başkalarının hayatıda akasya durağı olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum sana. akasya durağı sürekli kanal d de yayınlanıyor ve nasıl bu kadar tutuldu bilmiyorum.. :P

    YanıtlaSil